Головна
Дубровицька
міська рада
Міністерство освіти і
науки України
Департамент освіти і науки
Рівненської ОДА

Провідник по сайту  »   » » Методи та інструменти формувального оцінювання молодших школярів нової української школи

Методи та інструменти формувального оцінювання молодших школярів нової української школи

   «Методи та інструменти формувального оцінювання молодших школярів нової української школи» - над такою темою працювали під час онлайн-конференції учителі 3-го класу закладів загальної середньої освіти відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради 27 жовтня 2021 року.

   Перевірка знань, оцінки й оцінних суджень – це тема, яку вчителі найбільше обговорюють між собою на перервах, різноманітних засіданнях, педрадах і семінарах та навіть так просто, зустрівшись у вчительській. Дотримуючись різних підходів до проблеми, майже всі вчені схильні вважати, що школа повинна сприяти особистісному розвитку учнів, а також бути компетентною в основних галузях життя. Саме тому посилення уваги до проблеми контролю знань можна пояснити не тільки бажанням визначити ступінь підготовленості учнів, рівень якості викладання, але і потребою вдосконалити всю систему навчання. На конференції своїм досвідом роботи ділилися педагоги: Мозоль Вікторія Василівна - Орв’яницький ЗЗСО, Боковець Тетяна Степанівна - Сварицевицький ОЗЗСО та, запрошена з Миляцької територіальної громади, Пігаль Алла Йосипівна - КЗ «Удрицький НВК».

   Виступаючі наголосили на тому, що саме безбальне оцінювання учнів початкових класів створює умови гуманного навчання: навчання без страху помилитися, без заздрощів, пригнічення та образ. Проте дуже важливо в цих умовах правильно оцінити роботу учнів на уроці. Оцінка повинна сприяти формуванню внутрішньої мотивації в навчанні та адекватної самооцінки, уміння самостійно оцінювати результати власної навчальної діяльності, збереженню психофізичного здоров’я, вихованню в кожного учня почуття поваги до себе, самозадоволення, прагнення розширювати свої здобутки.

   Мозоль Вікторія Василівна в підсумку зазначила, що Концепцією Нової української школи передбачено зміну процесу оцінювання – відтепер воно не каратиме учнів, не ранжуватиме їх, а допомагатиме аналізувати індивідуальний прогрес учня і планувати індивідуальний темп навчання, тобто буде рекомендаціями до дії. Таке оцінювання називається формувальним (те, яке формує навчальний процес). Однією з його стратегій є розвиток самостійності та взаємодії учнів. При впроваджені формувального оцінювання учні завжди знають, що вони мають вивчити, і якщо вони можуть зрозуміти матеріал та виділити аспекти, над якими потрібно працювати, то засвоюють його значно ефективніше, ніж у ситуації пасивного сприйняття та механічного виконання завдань без усвідомлення їх значення та навчальної цілі.

 

 

 

  • Переглядів: 3 184
Уважаемый пользователь! Вы используете устаревший браузер Internet Explorer 6.
Дальнейшее использование этого браузера влечет за собой высокий риск заражения Вашего компьютера вирусами.
Чтобы сделать пребывание в Интернете более удобным и безопасным, рекомендуем установить себе    Internet Explorer 9